2013. november 25., hétfő

Man of Steel alias Dragon Ball Z 2013

Újranéztem a Man of Steelt. Vagyis az utolsó egy óra rajtam kívül álló okok miatt kimaradt (Pista Bá erre biztosan azt mondaná, hogy filmet abbahagyni olyan, mintha nem törölném ki a seggemet nagy dolog után), de az emlékezetből megvan. Most már értem, miért van tele az internet a Son Goku vs. Superman képekkel; ez a film valójában csak felhasználta a Superman karaktereit, hogy kaphassanak elegendő pénzt a projekt megvalósítására, és csináltak egy DBZ-t. Lejjebb kifejtem, miért is gondolom így, de előbb valami fasza kép.
Én is így érzem magam, mert rájöttem, hogy csúnyán átbasztak
Kezdjük ott, hogy a végső harc (ami kb. olyan 50 perces) egy az egyben olyan, mintha a rajzfilmből emelték volna át. Kivéve, hogy míg Son Goku általában elviszi az ellenséget a sivatagba, hogy kímélje az ártatlan emberek életét, addig Superman tök lazán szétrombolja egész Metropolist, miközben a felhőkarcolók között röpködve csapkodják egymást agyba-főbe. Még a DB-t sokszor elég idegesítővé tevő időhúzások, az ellenség folyamatos kóstolgatása a bunyó helyett is észrevehető ("Legyőzlek" "Nem, én győzlek le téged"). Már csak az idióta nyögések és a homlokon lecsorduló izzadságcseppek hiányoznak. Most komolyan, senki nem vette észre a General Zod és Vegeta öltözete közötti kísérteties hasonlóságot? Ha nem, akkor most mindenki megfigyelheti:


Ha valaki nem ért egyet, várom az ellenvéleményeket, de nekem ez így nagyjából ugyanaz, némi újradesignolással. Egyébként nem is lenne igazán baj ezekkel a dolgokkal, ha kicsivel értelmesebb forgatókönyvet gyártanak hozzá, nem ezt a buta akármit, ami végül lett. Egy 80-as évekbeli japán animében ez még jó volt, ide már kevés lesz. A filmet egyedül az apró utalások mentik meg, amelyekkel a nagy DC univerzumot akarják majd a későbbiekben összekapcsolni. Bár ha ugyanez a brigád csinálja az összes részt, lesznek problémák. Reméljük Afflecknek lesz beleszólása a Batman vs. Superman forgatókönyvébe. Hátha ő összekapja ezeket a málészájúakat.

U.i.: írásom egyetlen mondatával sem akartam a zseniális Dragon Ball Z című sorozatot fikázni, még ha néhol úgy tűnik is, hiszen gyerekkorom óta hatalmas kedvenc a mai napig.

Cső!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése